
Aktualności


Od 1 stycznia 2021 łatwiej o kredyt konsumencki w Banku Spółdzielczym w Pruszczu Pomorskim!
Zgodnie z Państwa oczekiwaniami, od 1 stycznie 2021 roku wprowadzamy zmiany w kredytach konsumenckich tj. kredytach gotówkowych, kartach kredytowych i kredytach w rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowym.
Teraz jeszcze mniej formalności związanych z dokumentacją kredytową:
- rezygnujemy w procesie wnioskowania o kredyt z obowiązku pobierania dodatkowego dokumentu tożsamości,
- rezygnujemy z obowiązku pobierania od Klienta zaświadczenia o zameldowaniu z Urzędu Miasta/Gminy w przypadku braku adresu w dowodzie osobistym,
- uwalniamy kwotę kredytu do 15 tys. zł - bez zgody małżonka, bez konieczności przystąpienia małżonka do kredytu.
Po więcej informacji zapraszamy do placówek Banku lub poprzez kontakt telefoniczny z pracownikiem Banku.

Konto dla Młodych
Zamień swoją skarbonkę na konto!
Załóż swój pierwszy rachunek „START”* i zyskaj niezależność:
- 0 zł za prowadzenie konta
- 0 zł za kartę
- 0 zł za wpłaty i wypłaty w placówkach naszego banku
- 0 zł za dostęp do usługi bankowości elektronicznej
- 0 zł za aplikację mobilną „Nasz Bank”
- 0 zł za płatności mobilne
* Konto dla młodych od 13 do 25 roku życia.

Tarcza Finansowa PFR 2.0
Wsparcie dla firm poszkodowanych podczas drugiej fali koronawirusa
Przedsiębiorco,
W styczniu 2021 r. w bankowości internetowej uruchamiamy możliwość złożenia wniosków o subwencje w ramach Tarczy PFR 2.0.
Tarcza Finansowa PFR 2.0 to program, którego celem jest pomoc finansowa dla firm z branż, które musiały ograniczyć lub zawiesić działalność w związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19. Program ma zapobiec znacznemu spadkowi przychodów i utracie płynności finansowej, a w konsekwencji zmniejszeniu ryzyka utraty miejsc pracy i bankructwa najbardziej dotkniętych przedsiębiorstw. Z rządowego wsparcia skorzystają branże m.in. z obszaru gastronomii, kultury, sportu i rekreacji oraz targowisk.
Dla kogo?
Sprawdź, czy Twoja branża może skorzystać z subwencji w ramach Tarczy Finansowej PFR.
Skrócone zasady programu Tarcza 2.0
Dla mikrofirm
- Działalność w 45 branżach objętych restrykcjami (wg PKD)
- Od 1 do 9 pracowników, obrót lub suma bilansowa za 2019 r. poniżej 2 mln euro
- Spadek obrotów o minimum 30% (IV–XII lub IV kwartał 2020 vs 2019)
- Subwencja:
- 18 000 zł na pracownika – spadek 30–60%
- 36 000 zł na pracownika – spadek powyżej 60%
- Maksymalna kwota: 324 000 zł
- Możliwość umorzenia do 100% (warunek: utrzymanie zatrudnienia w 2021 r.)
- Wypłaty: 15 stycznia – 28 lutego 2021 r.
Dla małych i średnich firm
- Działalność w 45 branżach objętych restrykcjami (wg PKD)
- Od 10 do 249 pracowników, obrót poniżej 50 mln euro lub suma bilansowa poniżej 43 mln euro
- Spadek obrotów o minimum 30% (IV–XII lub IV kwartał 2020 vs 2019)
- Subwencja:
- 70% straty brutto (listopad 2020 – marzec 2021; część prognozowana)
- Maksymalna kwota: 3,5 mln zł (nie więcej niż 72 000 zł na pracownika)
- Wypłaty: 15 stycznia – 28 lutego 2021 r.
Więcej informacji?
Zarejestruj się na bezpłatne szkolenie online na temat Tarczy Finansowej PFR 2.0 i dowiedz się o dostępnych możliwościach wsparcia.
Uwaga: Powyższe zasady mają charakter informacyjny. Szczegółowa treść praw i obowiązków beneficjentów zostanie określona w umowie subwencji finansowej oraz regulaminie.
Na bieżąco uaktualniane informacje dostępne są tutaj.

Szlachetna paczka 2020

Podczas Weekendu Cudów, 12–13 grudnia, Szlachetne Paczki trafiły do potrzebujących.
Bank Spółdzielczy w Pruszczu Pomorskim już po raz piąty uczestniczył w ogólnopolskiej akcji Szlachetna Paczka.
Wielu z nas w codziennym życiu może liczyć na drugiego człowieka, na bliskich, dla których jesteśmy ważni. Tego szczęścia bardzo często nie mają rodziny ze Szlachetnej Paczki, które zmagają się z przetrwaniem każdego dnia.
Tym bardziej cieszymy się, że wspólnymi siłami zebraliśmy artykuły z listy potrzeb wskazanych przez wybraną Rodzinę.
Pomaganie jest piękne, łączy i wyzwala w ludziach cudowne emocje.
Dziękujemy Pracownikom Banku i wszystkim Darczyńcom za pomoc w zorganizowaniu Szlachetnej Paczki. Dzięki Wam na twarzach pojawi się uśmiech, a w sercach Członków Rodziny – radość.




Zmiany w usłudze 3D-Secure – płatności kartą w Internecie
Co to jest usługa 3D Secure?
Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.
Jak działa usługa 3D Secure?
Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, zostaniesz poproszony o dodatkowe potwierdzenie transakcji hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub hasłem stałym – w zależności od rodzaju karty płatniczej, którą się posługujesz.
Przygotuj się na zmiany:
- Od 31 października 2020 r. płatności kartą debetową w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w swoim banku.
- Od 30 września br.odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce swojego banku.
Pamiętaj, że jeśli nie wybierzesz jednej z wskazanych metod potwierdzania transakcji, po 31 października 2020 r. Twoje płatności w internecie z 3D Secure nie będą mogły zostać realizowane.
Aktywacja usługi 3D Secure
Obecnie usługa 3D Secure działa od momentu aktywacji karty debetowej – nie musisz wykonywać żadnych dodatkowych czynności w celu aktywacji tej usługi.
Jeśli korzystasz z karty kredytowej, przedpłaconej lub charge, zanim dokonasz pierwszej płatności zabezpieczonej usługą 3D Secure musisz jednorazowo zarejestrować kartę oraz nadać hasło stałe.
Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?
- Wejdź na stronę sklepu internetowego oznaczoną logo 3D Secure.
- Wybierz płatność kartą i podaj jej dane:
- Numer karty
- Imię i nazwisko
- Datę ważności
- Kod CVV2/CVC2 (znajdziesz go na odwrocie karty, obok paska do podpisu)
- Sprawdź poprawność danych.
- Potwierdź transakcję hasłem 3D Secure (kod SMS lub hasło stałe).
Od 31 października 2020 r. płatność kartą debetową możesz potwierdzić poprzez odpowiedź na pytanie weryfikacyjne i podanie kodu 3D Secure (SMS).
Pamiętaj: nie każda płatność internetowa wymaga dodatkowej autoryzacji – to zależy od sklepu internetowego.




Jak odblokować usługę 3D Secure?
Jeśli nie możesz dokonać płatności kartą w sklepach internetowych, które obsługują 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
Karty obsługiwane w usłudze 3D Secure
Karty debetowe – do 30 października 2020 r. transakcje potwierdzane są hasłem 3D Secure (kodem SMS); nie jest wymagana jednorazowa rejestracja tych kart w usłudze 3D Secure:
- Maestro
- Mastercard debetowa
- Mastercard debetowa młodzieżowa
- Mastercard „konto na Tak!”
- Mastercard „konto za 1 zł”
- Mastercard debetowa business
- Mastercard debetowa business AGRO
- Mastercard walutowa
- Visa debetowa
- Visa debetowa „młodzieżowa”
- Visa debetowa business
Karty kredytowe, charge i przedpłacone – transakcje potwierdzane są hasłem stałym; wymagana jest jednorazowa rejestracja tych kart w usłudze 3D Secure:
- Mastercard kredytowa
- Masterdard kredytowa business
- Mastercard kredytowa gold
- Visa kredytowa