Szybkie płatności i przelewy dzięki usłudze BLIK, która pozwala płacić za zakupy i wypłacać pieniądze przy użyciu telefonu z aplikacją Nasz Bank. Teraz możesz także błyskawicznie i w prosty sposób przelewać pieniądze do dowolnej osoby, znając tylko numer telefonu odbiorcy. Sprawdź sam! (Warunkiem działania jest włączona usługa „BLIK – Przelew na telefon” w telefonie odbiorcy)

 

Instrukcja dla użytkowników - Android

                                                                                                                       

Instrukcja dla użytkowników - iOS

 

Korzystanie z kart bankomatowych

Pamiętaj o bezpieczeństwie:
  • Nie zapisuj numeru PIN.
  • Nie przechowuj karty i PIN w tym samym miejscu.
  • Nie udostępniaj karty ani PIN innym osobom.

Zgubiona lub skradziona karta?

Natychmiast to zgłoś:
  • +48 22 515 31 50,
  • +48 828 828 828,
  • osobiście w dowolnym banku SGB.
Im szybciej zastrzeżesz kartę, tym mniejsze ryzyko jej nieuczciwego wykorzystania.