images2

Western Union od ponad 160 lat oferuje możliwość prostego i szybkiego przesłania pieniędzy w blisko 515 000 placówkach agencyjnych w ponad 200 krajach i terytoriach, w Polsce istnieje już ponad 7 500 placówek.

WESTERN UNION:

  • Szybkość - przekaz jest realizowany w ciągu kilku minut*.
  • Globalny zasięg - przekaz możne realizować w dowolnej placówce WU.
  • Wygoda - nie musisz posiadać konta bankowego - wystarczy ważny dokument tożsamości.

 

Wysyłanie pieniędzy:

1. Wypełnij formularz podając imię i nazwisko odbiorcy przekazu oraz kraj docelowy;

2. Przedstaw agentowi Western Union ważny dokument tożsamości;

3. Wpłać kwotę przekazu pieniężnego;

4. Dokonaj opłaty za usługę;

5. Odbierz potwierdzenie realizacji przekazu z numerem kontrolnym (MTCN);

6. Powiadom odbiorcę o nadaniu przekazu i podaj mu wymagane do odbioru dane transakcji( w tym numer kontrolny MTCN);

Uwaga: Nie ujawniaj żadnych danych swojego przekazu ( w tym numeru kontrolnego MTCN) nikomu innemu poza odbiorcą przekazu !

Odbiór pieniędzy:

1. Przedstaw agentowi Western Union ważny dokument tożsamości;

2. Podaj kraj nadania przekazu, imię i nazwisko nadawcy, spodziewaną kwotę przekazu oraz numer kontrolny (MTCN);

3. Agent wypłaci Ci pieniądze oraz wyda pokwitowanie.

 

Przyjdź do wybranej placówki Banku Spółdzielczego w Pruszczu Pomorskim i skorzystaj z przekazów WESTERN UNION w kilka minut.

* Przekazanie środków może być opóźnione lub usługi mogą być niedostępne w zależności od określonych warunków przekazu, w tym wysłanej kwoty, kraj przeznaczenia, dostępności waluty, kwestii regulacyjnych, wymogów dotyczących identyfikacji, godzin urzędowania placówek agencyjnych, różnic w strefach czasowych, wyboru opcji o póxniejszym terminie odbioru. Zastosowania mogą mieć również dodatkowe ograniczenia. Aby uzyskać więcej szczegółów, zapoznaj się z Regulaminem Usługi.

 

 

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta VISA, MASTERCARD?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Spółdzielczej Grupy Bankowej lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!